Posted on

9 iunie

se aud cântece la verandă

straşnica însingurare din adolescenţă

chitara parcă verde,

o recunosc de când avea miros de mere…

vino, la verandă,

să ne mângâiem tibiile albe şi limbile în must

să ne curgă până în pupile ca să ne inspire

oare se reîncarnează în amintiri, veranda,

amintiri pe care nu le-am avut niciodată?

ce boală dulce mi-a rămas, cu ciupituri zbârlite în prag…

una care mă extinde până în neant

o maladie pe piele

care ţipă-nfundat, să mai fie o dată

creată cu buze cărnoase de artizanat.

o, tu, agonioză

m-ai dus ca pe o murdărie

în paleta de culori a macilor

a mahonului din depărtarea parcului

acompaniat de stelele albastre

pătând cuvintele din glastre

glastre albe ale frumosului.

şi nu mai ies acum, că nu văd rostul

m-am lipit de verandă…

să-mi cânte vracii

Leave a Reply

